Disqus for orestiskor.blogspot.gr

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπητη Λαουρα,

τι κανεις? Ελπιζω να περνας καλα γενικα. Βλεπω τις φωτογραφιες που ανεβαζεις στο φεισμπουκ και στο ινσταγκραμ και εισαι ολο χαρες και χαμογελα και δειχνεις να το διασκεδαζεις κι εγω να ξερεις χαιρομαι αμα το διασκεδαζεις και περνας καλα. 
Σε ειχα πρωτοδει σε μια εκπομπη στην Ετ1, το esctv, δε ξερω αν τη θυμασαι. Εγω τη θυμαμαι γιατι ειναι απο τις λιγες εκπομπες που δεν εχω παρακολουθησει τυχαια ενα μεσημερακι επειτα απο τουλαχιστον δεκαλεπτο βαριεστημενο ζαπινγκ, αλλα εχω συγκρατησει την ωρα που παιζεται και ανοιγα επι τουτου την τηλεοραση για να τη δω. Εγω τοτε θα μουνα δε θα μουνα δεκαεξι κι εσυ θα σουνα δε θα σουνα δεκαενια. Μου αρεσε να σου πω η εκπομπουλα, αλλα βασικα μου αρεσες εσυ. Esctv δεν υπαρχει πια. Ουτε Ετ1.
Αν και δεν παρακολουθω ελληνικη τηλεοραση, μιας και πρωτον βρισκομαι στην πατριδα σου τη Γερμανια, Βερολινο αν σε ενδιαφερει καθολου να ερθεις να με επισκεφτεις, και δευτερον ελληνικη τηλεοραση δε βλεπω ετσι κι αλλιως, γιατι με πιανουν ζαλαδες, καουρες, ξινιλες και δυσκοιλια, μαθαινω οτι μετα την επιτυχημενη σου πορεια στο πλευρο του Θεμου εισαι τωρα σε ενα πρωιναδικο του ΑΝΤ1. Τυχαια ειδα προσφατα και κατι βιντεο σου απο την πρωινη εκπομπη που ανεβαζεις στο φουμπου και παροτρυνεις τους φαν σου να καμαρωσουν τα κατορθωματα σου. 
Προς μεγαλη μου ανακουφιση διαπιστωνω οτι παραμενεις το ιδιο ενθουσιωδης, γλυκια και λαμπερη οπως σε θυμομουν. Δε θα χρησιμοποιουσα ομως αντιστοιχα επιθετα για να στολισω τους συνεργατες σου στο πανελ, οι οποιοι για οσο αντεξα να δω επιδιδονται σε ενα διαγωνισμο χυδαιοτητας, σεξισμου και ψευτομαγκιας με εσενα αποδεκτη. Οφειλω να ομολογησω πως ο ανταγωνισμος στο πλατο ειναι μεγαλος και δε μπορω να ξεχωρισω καποιον νικητη, ενω μου κανει εντυπωση οτι απο το χορο των εξυπνακιστικων φαλλοκρατικων σχολιασμων δεν απεχουν ουτε οι θηλυκες παρουσιες της εκπομπης και δε φαινεται να ενοχλουνται διολου που η αξιοπρεπεια μιας αλλης γυναικας ποδοπαταται και υποτιμαται τοσο προστυχα και χυδαια. Τα σεξουαλικα υπονοουμενα που εκτοξευονται κατα ριπας απο τους αντρες και μη του πανελ μονο… υπονοουμενα δεν τα λες, αφου πιο ευθεως δεν παει να τα πεις ον καμερα. Αν μη τι αλλο το εχουν τερματισει. Εσυ φυσικα δε δειχνεις να πτοεισαι και συνεχιζεις το χαβα σου, αλλα εγω με αυτα που ακουνε τα δυσμοιρα τα αυτακια μου εχω κανει τρεις εμετους κι εχω κοπανησει πεντε φορες τον αγκωνα μου στο γραφειο απο την αγανακτηση κι ασε που με μουδιασμενο αγκωνα ειναι δυσκολο να σφουγγαρισεις μετα.
Το ευλογο ερωτημα που γενναται ειναι ποιος καταδεχεται να βλεπει τετοιες εκπομπες και επιβιωνουν μεσα σε μια τηλεοραση που καταρρεει (δυστυχως για τους εργαζομενους σε αυτη, ευτυχως για τη νοημοσυνη μας). Κουνια που με κουναγε, προφανως και ειναι πολλοι οι Βρουτοι και με τετοια ποσοστα ανεργιας αντε να βγαλεις ακρη ποιοι και γιατι.
Τι να πω Λαουρα μου, ισως εγω να ειμαι υπερβολικος ή ντεμοντε ή και αθεραπευτα ρομαντικος, αλλα οσο σκεφτομαι οτι υπαρχει κοσμος που διασκεδαζει με τετοιους ξεφτιλες και το χιουμορ τους επιπεδου αμοιβαδας (να με συγχωρεσουν οι απανταχου αμοιβαδες), θελω να λουστω με οινοπνευμα και να αρχισω να σβηνω τσιγαρα πανω μου. Σε ενα ιδανικο σεναριο θα ελουζα εκεινους με οινοπνευμα και θα πεταγα πανω τους το μισοκαπνισμενο μου τσιγαρο αλα Μπραντ Πιτ στο Φαιτ Κλαμπ.
Αυτα ειχα να μοιραστω μαζι σου Λαουρα μου. Και παλι σου ευχομαι να περνας ομορφα και ει δυνατον να αλλαξεις καριερα, αν και ποιος ειμαι εγω να σου πω τι να κανεις.

Με εκτιμηση,
ορεστιςκορ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου